OPŁATA ZA OBIADY W KWIETNIU WYNOSI :

KLASA 0A, 0B 20 DNI X 4,50 ZŁ = 90,00 ZŁ

KLASY I - VIII  17 DNI x 4,50 ZŁ = 76,50 ZŁ

PROSIMY O UREGULOWANIE PŁATNOŚCI DO 30.04.2022 r.

 

Numer konta: 25 8780 0007 0000 0114 1000 0002 

tytuł wpłaty, " imię, nazwisko dziecka, klasa, opłata za miesiąc..."

Przypominamy o konieczności zgłaszania nieobecności dziecka, w celu odliczeń.

Do sekretariatu szkoły tel. 42 211 11 32 ; 605 980 894 lub e mail do intendenta : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Szanowni Państwo,
na prośbę Burmistrza Konstantynowa Łódzkiego Pana Roberta Jakubowskiego przesyłam zaproszenie na konferencję:

Konferencja o wpływie pandemii na dzieci i młodzież
Patronat honorowy burmistrza Konstantynowa Łódzkiego Roberta jakubowskiego
17 marca 2022 r.

Drodzy Rodzice!
Z pewnością wielu z Was zauważyło zmiany w zachowaniu Waszych dzieci, które spowodowała pandemia. Długie miesiące izolacji i braku kontaktu z rówieśnikami oraz nauka zdalna zamiast stacjonarnej nie mogły pozostać bez negatywnego wpływu na psychikę.

To problem o bardzo dużej skali, dlatego trzeba zrobić wszystko, aby nie przybrał na sile jeszcze bardziej. Podkreślają to m.in. psychiatrzy i psychologowie. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej na ten temat, zachęcamy do udziału w konferencji (online), jaka odbędzie się 17 marca o godz. 10.00 w Miejskim Ośrodku Kultury w Konstantynowie Łódzkim.
Została ona zatytułowana „Wpływ pandemii na funkcjonowanie dzieci i młodzieży w wielowymiarowej, współczesnej przestrzeni życia –
trudności, zagrożenia, możliwości i perspektywy…”.

Konferencja będzie dostępna pod linkami:
Fanpage Konstantynów Łódzki na Facebooku
Kanał Konstantynowa Łódzkiego na YouTube

Relację z wydarzenia będzie można również obejrzeć później na wyżej wymienionych kanałach

Z poważaniem
Artur Śniegucki

pandemia

OPŁATA ZA OBIADY W MARCU WYNOSI :

  23 DNI X 4,50 ZŁ = 103,50 ZŁ

PROSIMY O UREGULOWANIE PŁATNOŚCI DO 31.03.2022 r.

Numer konta: 25 8780 0007 0000 0114 1000 0002 

tytuł wpłaty, " imię, nazwisko dziecka, klasa, opłata za miesiąc..."

Przypominamy o konieczności zgłaszania nieobecności dziecka, w celu odliczeń.

Do sekretariatu szkoły tel. 42 211 11 32 ; 605 980 894 lub e mail do intendenta : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

OPŁATA ZA OBIADY W LUTYM WYNOSI :

KLASY 0 A, 0 B   20 DNI X 4,50 ZŁ = 90,00 ZŁ

KLASY I A,B,C II A,B,D III A,C IV B  10 DNI X 4,50 ZŁ =45,00 ZŁ

KLASY II C , III B  7 DNI X 4,50 = 31,50 ZŁ

KLASA IV A  8 DNI X 4,50 ZŁ = 36,00 ZŁ

KLASY V - VIII  1 DZIEŃ X 4,50 ZŁ = 4,50 ZŁ

 

PROSIMY O UREGULOWANIE PŁATNOŚCI DO 28.02.2022 r.

Numer konta: 25 8780 0007 0000 0114 1000 0002 

tytuł wpłaty, " imię, nazwisko dziecka, klasa, opłata za miesiąc..."

Przypominamy o konieczności zgłaszania nieobecności dziecka, w celu odliczeń.

Do sekretariatu szkoły tel. 42 211 11 32 ; 605 980 894 lub e mail do intendenta : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

OPŁATA ZA OBIADY W STYCZNIU WYNOSI :

KLASY I - VIII   16 DNI X 4,50 ZŁ =72,00 ZŁ

KLASY 0 A, 0 B  20 DNI X 4,50 ZŁ = 90,00 ZŁ ( wliczony jest 7.01.2022 r.) Jeśli dziecko nie będzie uczęszczać w tym dniu, należy go odliczyć.

PROSIMY O UREGULOWANIE PŁATNOŚCI DO 31.01.2022 r.

Numer konta: 25 8780 0007 0000 0114 1000 0002 

tytuł wpłaty, " imię, nazwisko dziecka, klasa, opłata za miesiąc..."

Przypominamy o konieczności zgłaszania nieobecności dziecka, w celu odliczeń.

Do sekretariatu szkoły tel. 42 211 11 32 ; 605 980 894 lub e mail do intendenta : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

OPŁATA ZA OBIADY W GRUDNIU WYNOSI :

KLASY I - VIII   13 DNI X 4,50 ZŁ =58,50 ZŁ

KLASY 0 A, 0 B  23 DNI X 4,50 ZŁ = 103,50 ZŁ ( wliczony jest 23,24,27,28,29,30,31 grudnia 2021 r.) Jeśli dziecko nie będzie uczęszczać w tych dniach należy je odliczyć.

GRUPY PRZEDSZKOLNE 0P 1, 0P 2 (według deklaracji)

23 DNI X 8,00 ZŁ = 184,00 ZŁ (całodzienne)

23 DNI X 6,40 ZŁ = 147,20 ZŁ ( bez podwieczorków)

( wliczony jest 23,24,27,28,29,30,31 grudnia 2021 r.) Jeśli dziecko nie będzie uczęszczać w tych dniach należy je odliczyć.

PROSIMY O UREGULOWANIE PŁATNOŚCI DO 17.12.2021 r.

Numer konta: 25 8780 0007 0000 0114 1000 0002 

tytuł wpłaty, " imię, nazwisko dziecka, klasa, opłata za miesiąc..."

Przypominamy o konieczności zgłaszania nieobecności dziecka, w celu odliczeń.

Do sekretariatu szkoły tel. 42 211 11 32 ; 605 980 894 lub e mail do intendenta : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W szkole działa Rada Rodziców, która wspiera działalność statutową szkoły. W tym dziale znajdziesz informacje o składzie osobowym Rady Rodziców i rad oddziałowych, plany zamierzeń, sprawozdania oraz inne informacje.

Więcej o: Rada Rodziców