• Przejdź do menu
  • Przejdź do artykułu
  • Przejdź do kontaktu
  • Przejdź do mapy strony

bip190

  • Tryb domyślny
  • Tryb nocny
  • Kontrast
  • A A A
  • Stały układ Szeroki układ
  • A- A A+
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Królowej Jadwigi
  • Start
  • Uczniowie
    • Aktualności uczniowskie
    • Olimpiady, konkursy, turnieje
    • Sukcesy i osiągnięcia
    • Galeria fotograficzna
    • Szkolna filmoteka
    • Samorząd Uczniowski
    • Historia i WOS
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Biblioteka szkolna online
  • Rodzice
    • Komunikaty dla rodziców
    • Rada Rodziców
    • Dziennik elektroniczny dla rodziców
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Rada Rodziców na Facebook'u
    • Ubezpieczenie NWW 2022/2023
  • Nauczyciele
    • Informacje dla nauczycieli
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • MOL NET+
    • e-podręczniki
    • Bezpłatne zasoby internetowe
    • Superbelfrzy RP
    • Świadectwa ++
    • CodeWeek
    • Office 365 dla nauczyciela i...
    • Laboratorium przyszłości
    • Dzień Bezpiecznego Internetu 2023
  • O Szkole
    • Więcej o szkole...
      • Organy i kadra szkoły
        • Dyrekcja Szkoły
        • Nauczyciele
      • Patron szkoły
        • W skrócie
        • Imienia Królowej Jadwigi
      • Wartości
        • Hymn godło i inne symbole
      • Świetlica szkolna
      • Biblioteka szkolna
      • Sekretariat szkoły
    • Dane do faktury
    • Dokumenty szkoły
    • Programy i projekty
    • Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa
    • Dzwonki - aktualizacja
    • mLegitymacja
    • Godziny dostępności
  • Klasy 0 - III
  • Wolontariat
    • Regulamin wolontariatu
  • Sport w szkole
    • UKS Lider
  • Laboratorium przyszłości
  • Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych 2023/2024
  • Start
  • Uczniowie
    • Aktualności uczniowskie
    • Olimpiady, konkursy, turnieje
    • Sukcesy i osiągnięcia
    • Galeria fotograficzna
    • Szkolna filmoteka
    • Samorząd Uczniowski
    • Historia i WOS
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Biblioteka szkolna online
  • Rodzice
    • Komunikaty dla rodziców
    • Rada Rodziców
    • Dziennik elektroniczny dla rodziców
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Rada Rodziców na Facebook'u
    • Ubezpieczenie NWW 2022/2023
  • Nauczyciele
    • Informacje dla nauczycieli
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • MOL NET+
    • e-podręczniki
    • Bezpłatne zasoby internetowe
    • Superbelfrzy RP
    • Świadectwa ++
    • CodeWeek
    • Office 365 dla nauczyciela i...
    • Laboratorium przyszłości
    • Dzień Bezpiecznego Internetu 2023
  • O Szkole
    • Więcej o szkole...
      • Organy i kadra szkoły
        • Dyrekcja Szkoły
        • Nauczyciele
      • Patron szkoły
        • W skrócie
        • Imienia Królowej Jadwigi
      • Wartości
        • Hymn godło i inne symbole
      • Świetlica szkolna
      • Biblioteka szkolna
      • Sekretariat szkoły
    • Dane do faktury
    • Dokumenty szkoły
    • Programy i projekty
    • Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa
    • Dzwonki - aktualizacja
    • mLegitymacja
    • Godziny dostępności
  • Klasy 0 - III
  • Wolontariat
    • Regulamin wolontariatu
  • Sport w szkole
    • UKS Lider
  • Laboratorium przyszłości
  • Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych 2023/2024

Opłaty w miesiącu marcu

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Andrzej Różycki
Opublikowano: 5 marca 2018
Odsłony: 3137

Opłatę za obiady i (świetlicę w oddziale przedszkolnym) należy uiszczać do 10-go każdego miesiąca. W miesiącu marcu 2018r. opłata za obiady wynosi 70,00zł( 20 x 3,50).

Opłata za pobyt dzieci pięcioletnich w oddziale przedszkolnym poza minimum programowym w miesiącu marcu 2018 roku wynosi:zgodnie z zawartą umową
1 godz. pobytu 16 zł
2 godz. pobytu 36 zł
3 godz. pobytu 56 zł
4 godz. pobytu 76 zł

Opłaty należy dokonać: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Filia w Konstantynowie Łódzkim 25 8780 0007 0000 0114 1000 0002

W treści przelewu należy umieścić imię i nazwisko dziecka/dzieci klasa, miesiąc za który dokonana jest opłata, za obiady, bądź świetlicę w „0” oraz w przypadku odliczeń za poprzedni miesiąc ilość obiadów/godzin świetlicowych odliczonych.
PROSZĘ O UISZCZANIE WPŁAT ZGODNIE Z WW. KWOTĄ
NIE DOKONYWAĆ NADPŁAT!

Dzień otwarty w naszej szkole

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Andrzej Różycki
Opublikowano: 20 lutego 2018
Odsłony: 3188

dzienotwarty

Bal karnawałowy klas 0-III

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Izabela Bandkowska
Opublikowano: 15 lutego 2018
Odsłony: 2960

Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów phocagallery/2017-2018/karnawal0-3 oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

13 lutego w naszej szkole odbył się bal karnawałowy dla klas 0-III. Dzieci zaprezentowały swoje stroje, a jury wybrało najlepsze przebrania. Oceniany był pomysł oraz wkład własny w wykonanie stroju.

Zwycięzcy (I, II, III miejsce oraz wyróżnienia) otrzymali nagrody ufundowane przez Radę Rodziców.

Wszystkie dzieci wesoło bawiły się przy muzyce.

   {gallery}/phocagallery/2017-2018/karnawal0-3{/gallery}

WYNIKI VII OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU „FRYDERYK CHOPIN – CZŁOWIEK XXI WIEKU”, LUBLIN 2018

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Wiesława Przybyło-Cieślik
Opublikowano: 13 lutego 2018
Odsłony: 2978
Gratulujemy!

W VII edycji Ogólnopolskiego Konkursu „Fryderyk Chopin – człowiek XXI wieku” III NAGRODĘ za pracę plastyczną zdobył Jakub kl. II c ( gimnazjum). Konkurs interdyscyplinarny w formie literackiej, multimedialnej i plastycznej został zorganizowany przez Muzeum Lubelskie i Szkołę Podstawową nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie.

Gratulujemy Kubie zdobycia nagrody i zapraszamy w imieniu organizatorów konkursu na uroczyste podsumowanie i otwarcie wystawy pokonkursowej 2 marca (piątek) 2018 w Muzeum Lubelskim ( na Zamku) o godz. 12.00.

Wyniki Szkolnego Konkursu Czytelniczego pt. „Magiczny świat Harrego Pottera”

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Małgorzata Kazimierczak
Opublikowano: 12 lutego 2018
Odsłony: 3579
Gratulujemy!

Na platformie e-learning dobiegł końca Szkolny Konkurs Czytelniczy pt. „Magiczny świat Harrego Pottera” . Zwycięzcą quizu został Kuba   (96/100 p.). Kolejne miejsca zajęli: 
II miejsce -  Zosia 93/100p. 
III miejsce - Klaudia 91/100p.

Gratuluję wszystkim uczestnikom konkursu!

Konkurs literacki z okazji 50-lecia Szkoły Podstawowej nr 5

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Andrzej Różycki
Opublikowano: 12 lutego 2018
Odsłony: 3336
Jubileusz 50-lecia działalności szkoły

Celem konkursu jest ciekawe, niebanalne i twórcze opisanie wydarzenia (lub wydarzeń) związanego z historią Szkoły Podstawowej nr 5 w Konstantynowie Łódzkim a także ukazanie bogactwa historii i tradycji szkoły, zachęcanie do samodzielnej twórczości literackiej absolwentów, podzielenie się własnymi wspomnieniami, jak również ukazanie międzypokoleniowego dziedzictwa związanego z pięćdziesięcioletnim funkcjonowaniem Szkoły Podstawowej nr 5 w Konstantynowie Łódzkim, oraz promocja i popularyzacja naszej placówki w regionie.

W konkursie mogą brać udział absolwenci Szkoły Podstawowej nr 5. w Konstantynowie Łódzkim.

Więcej o: Konkurs literacki z okazji...

Opłaty w miesiącu lutym...

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Andrzej Różycki
Opublikowano: 12 lutego 2018
Odsłony: 2946

Opłatę za obiady i (świetlicę w oddziale przedszkolnym) należy uiszczać do 16-go lutego. W miesiącu lutym 2018r. opłata za obiady wynosi 45,50 zł( 13 x 3,50)

Opłata za pobyt dzieci pięcioletnich w oddziale przedszkolnym poza minimum programowym m-c luty 2018 roku wynosi:
zgodnie z zawartą umową
1 godz. pobytu                     10 zł
2 godz. pobytu                     23 zł
3 godz. pobytu                     36 zł
4 godz. pobytu                     49 zł
Opłaty należy dokonać: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Filia w Konstantynowie Łódzkim  25 8780 0007 0000 0114 1000 0002

W treści przelewu należy umieścić imię i nazwisko dziecka/dzieci klasa, miesiąc za który dokonana jest opłata, za obiady, bądź świetlicę w „0” oraz w przypadku odliczeń za poprzedni miesiąc ilość obiadów/godzin świetlicowych odliczonych.

PROSZĘ  O UISZCZANIE WPŁAT  ZGODNIE  Z WW. KWOTĄ NIE  DOKONYWAĆ   NADPŁAT!

Dzień Bezpiecznego Internetu 2018

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Jerzy Jabłoński
Opublikowano: 11 lutego 2018
Odsłony: 11265
Tworzymy Kulture Szacunku w Sieci

6. lutego 2018 w ponad 100 krajach na całym świecie był obchodzony Dzień Bezpiecznego Internetu. Wydarzenie organizowane pod hasłem „Tworzymy kulturę szacunku w sieci” ma zwrócić uwagę na rolę każdego użytkownika sieci w budowaniu bezpiecznego oraz przyjaznego Internetu.

W Polsce organizatorem Dnia Bezpiecznego Internetu jest Polskie Centrum Programu Safer Internet, które tworzą Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. Głównym partnerem wydarzenia jest Fundacja Orange. Partnerami są również firmy Multimediawszkole.pl oraz Facebook.

Tradycyjnie nasza szkoła przygotowała szereg działań z tej okazji. W związku z okresem ferii zimowych obchody Dnia Bezpiecznego Internetu zostały przesunięte na tydzień 19-23 lutego. Podczas całego tygodnia zajęć w naszej szkole zostaną przeprowadzone następujące działania:
Na informatyce oraz lekcjach wychowawczych będą omawiane wielorakie typy zagrożeń i profilaktyka działań.
Zostanie zorganizowany konkurs na szkolnej platformie e-learning poświęcony bezpieczeństwu w sieci Internet.
Uczniowie zaprezentują swoją artystyczną wizję sieci Internet. Prace plastyczne będą stanowić element dekoracji szkolnej.

Strona 155 z 164

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • Następny artykuł
  • koniec

Jakość powietrza Konstantynów Łódzki

Rada Rodziców na Facebook'u

stawka15

Dziennk elektroniczny

uonet+

Galeria losowa

  • art_1.jpg
  • art_2.jpg
  • art_3.jpg
  • art_4.jpg
  • art_5.jpg
  • art_6.jpg
  • art_7.jpg
  • art_8.jpg
  • art_9.jpg
  • art_10.jpg
  • podkoszulki_1.jpg
  • podkoszulki_2.jpg
  • podkoszulki_3.jpg
  • podkoszulki_4.jpg
  • podkoszulki_5.jpg
  • podkoszulki_6.jpg
  • podkoszulki_7.jpg
  • podkoszulki_8.jpg
  • podkoszulki_9.jpg
  • podkoszulki_10.jpg
Previous Next Play Pause

Szkolne filmy

Uroczyste zakończenie roku szkolnego klas 1-3 Łódzka 5/7


esp1

Biblioteka online

mol+

Programy i projekty

  • aktywna.jpg
  • laboratorium.jpg
  • logo-warzywa.jpg
  • lp1.jpg
  • ose1.jpg
  • takdlapowietrza.jpg
  • zdalnapolska+.jpg
  • zdalnaszkoła1.jpg
Previous Next Play Pause

Poczta

homepl

homepl

Portal Urzędu Miasta

konst

Kontakt

ul. Łódzka 5/7, Łódzka 117
95-050 Konstantynów Łódzki
Telefon: +48 422111132, 422111904
Kom. 663 980 566
sekretariat(malpa)sp1konstantynow.pl

Informacje prawne

RODO
Regulamin serwisu

Polityka prywatności
Polityka plików cookie
Deklaracja dostępności

Mapa strony

Mapa naszej witryny

Jakość powietrza

  • Kużnia Dostępnych Stron
  • Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
  • Polskie Centrum Joomla!
  • Fado - Spółdzielnia Socjalna
  • Projekt współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji
© JSzkoła - Nasza Szkoła. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Szablony dla Joomla. Projekt Zespół PCJ
Wróć na górę

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana oraz Państwa dziecka danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 1 i Królowej Jadwigi, reprezentowana przez Dyrektora, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Łódzka 117, Tel. (042) 211 19 04; (042) 211 11 32; adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@konstantynpl.

  3. Administrator przetwarza Pani / Pana dane osobowe na podstawie:

a) obowiązujących przepisów prawa,

b) zawartych umów

c) lub na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z artykułem 6 ust. 1 pkt. a, b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  1. Pani / Pana dane będą przetwarzane w następujących celach, w ramach prowadzonej działalności statutowej Administratora:

a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze,

b)  realizacji umów zawartych z Administratorem,

c) a w szczególnych przypadkach na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

  1. W związku z przetwarzaniem danych odbiorcami Pani/Pana danych mogą być:

a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe.

  1. Pozyskane dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do celów określonych w pkt. 4. Następnie zostaną zarchiwizowane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

  2. Osoba, której dane Administrator pozyskał ma prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych,

b) ich sprostowania (poprawiania w przypadku gdy są niepoprawne lub niekompletne),

c) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

d) przeniesienia swoich danych,

e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych,

f) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych, Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00 w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie jej danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

g) wycofania zgody w każdym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.

  1. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią / Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny. W pozostałych przypadkach podanie danych jest obowiązkowe w celu realizacji uprawnień lub obowiązków wynikających z przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów.

  2. Pana/Pani dane osobowe mogą podlegać zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administrator