• Przejdź do menu
  • Przejdź do artykułu
  • Przejdź do kontaktu
  • Przejdź do mapy strony

bip190

  • Tryb domyślny
  • Tryb nocny
  • Kontrast
  • A A A
  • Stały układ Szeroki układ
  • A- A A+
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Królowej Jadwigi
  • Start
  • Uczniowie
    • Aktualności uczniowskie
    • Olimpiady, konkursy, turnieje
    • Sukcesy i osiągnięcia
    • Galeria fotograficzna
    • Szkolna filmoteka
    • Samorząd Uczniowski
    • Historia i WOS
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Biblioteka szkolna online
  • Rodzice
    • Komunikaty dla rodziców
    • Rada Rodziców
    • Dziennik elektroniczny dla rodziców
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Rada Rodziców na Facebook'u
    • Ubezpieczenie NWW 2022/2023
  • Nauczyciele
    • Informacje dla nauczycieli
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • MOL NET+
    • e-podręczniki
    • Bezpłatne zasoby internetowe
    • Superbelfrzy RP
    • Świadectwa ++
    • CodeWeek
    • Office 365 dla nauczyciela i...
    • Laboratorium przyszłości
    • Dzień Bezpiecznego Internetu 2023
  • O Szkole
    • Więcej o szkole...
      • Organy i kadra szkoły
        • Dyrekcja Szkoły
        • Nauczyciele
      • Patron szkoły
        • W skrócie
        • Imienia Królowej Jadwigi
      • Wartości
        • Hymn godło i inne symbole
      • Świetlica szkolna
      • Biblioteka szkolna
      • Sekretariat szkoły
    • Dane do faktury
    • Dokumenty szkoły
    • Programy i projekty
    • Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa
    • Dzwonki - aktualizacja
    • mLegitymacja
    • Godziny dostępności
  • Klasy 0 - III
  • Wolontariat
    • Regulamin wolontariatu
  • Sport w szkole
    • UKS Lider
  • Laboratorium przyszłości
  • Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych 2023/2024
  • Start
  • Uczniowie
    • Aktualności uczniowskie
    • Olimpiady, konkursy, turnieje
    • Sukcesy i osiągnięcia
    • Galeria fotograficzna
    • Szkolna filmoteka
    • Samorząd Uczniowski
    • Historia i WOS
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Biblioteka szkolna online
  • Rodzice
    • Komunikaty dla rodziców
    • Rada Rodziców
    • Dziennik elektroniczny dla rodziców
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Rada Rodziców na Facebook'u
    • Ubezpieczenie NWW 2022/2023
  • Nauczyciele
    • Informacje dla nauczycieli
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • MOL NET+
    • e-podręczniki
    • Bezpłatne zasoby internetowe
    • Superbelfrzy RP
    • Świadectwa ++
    • CodeWeek
    • Office 365 dla nauczyciela i...
    • Laboratorium przyszłości
    • Dzień Bezpiecznego Internetu 2023
  • O Szkole
    • Więcej o szkole...
      • Organy i kadra szkoły
        • Dyrekcja Szkoły
        • Nauczyciele
      • Patron szkoły
        • W skrócie
        • Imienia Królowej Jadwigi
      • Wartości
        • Hymn godło i inne symbole
      • Świetlica szkolna
      • Biblioteka szkolna
      • Sekretariat szkoły
    • Dane do faktury
    • Dokumenty szkoły
    • Programy i projekty
    • Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa
    • Dzwonki - aktualizacja
    • mLegitymacja
    • Godziny dostępności
  • Klasy 0 - III
  • Wolontariat
    • Regulamin wolontariatu
  • Sport w szkole
    • UKS Lider
  • Laboratorium przyszłości
  • Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych 2023/2024

Prosimy, zrozumcie nas!

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Joanna Szczesio-Gawrońska
Opublikowano: 17 kwietnia 2019
Odsłony: 5297

STRAJKUJEMY

                W związku z przystąpieniem do ogólnopolskiej akcji strajkowej w trosce o dobro polskiej szkoły i prestiż pracy nauczyciela, pragniemy przedstawić nasze stanowisko w tej sprawie.

                Jesteśmy zaniepokojeni nieprzemyślaną reformą systemu edukacji, za którą płacą: dyrektorzy, nauczyciele, rodzice, a przede wszystkim dzieci. Jej skutki to: przeładowane programy nauczania niedostosowane do współczesnego świata i jego potrzeb, zmęczeni nauczyciele łączący etat w kilku szkołach, często oddalonych od siebie   i skumulowanie 2 roczników w szkołach średnich w roku szkolnym 2019/2020.

              Jesteśmy zaniepokojeni ciągłym obniżaniem prestiżu zawodu nauczyciela i rangi wykształcenia. Czujemy się pomijani w dyskusji na temat kształtu polskiej szkoły. Eksponowanie osiemnastogodzinnego tygodnia pracy odbieramy jako głęboko nieuczciwe, ponieważ realia pracy w szkole są zupełnie inne. Do naszych obowiązków należy: sprawdzanie prac  i wyników osiągnięć uczniów, przygotowywanie lekcji i uroczystości szkolnych, klasowych i tych we współpracy z innymi instytucjami, indywidualna praca z uczniami, przygotowywanie konkursów, rady pedagogiczne, szkolenia, studia podyplomowe i kursy kwalifikacyjne, organizacja wyjazdów i wycieczek, praca na rzecz rodziców i prowadzenie dokumentacji. Jako nieuczciwe odbieramy również manipulowanie informacją o naszych rzekomych wysokich zarobkach. Nauczyciele zaczynający pracę w zawodzie otrzymują bardzo niskie wynagrodzenie, a inni, z wieloletnim stażem i osiągnięciami mają pensję nieodzwierciedlającą często wysiłku i zaangażowania pedagogów. Nasze obawy budzą również zbyt szybkie i chaotyczne zmiany w prawie oświatowym, zwłaszcza wprowadzane w ostatnim czasie.

                W związku z powyższym widzimy przyszłość edukacji nie w zmianach o charakterze rewolucyjnym, ale we współpracy  ponad podziałami. Wiemy, że niełatwa decyzja o przystąpieniu do strajku dotyka dużej części społeczeństwa, jednak pragniemy podkreślić, że została podjęta nie w wyniku frustracji, ale w trosce o dobro polskiej szkoły.

Nauczyciele Szkoły Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi

Egzamin ósmoklasisty.

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Aneta Piotrowicz
Opublikowano: 12 kwietnia 2019
Odsłony: 5509

 

Informuję, iż egzaminy ósmoklasisty odbędą się w zaplanowanych terminach, tj. w dniach 15, 16, 17 kwietnia 2019r. od godz. 9.00.

Uczniowie zdający egzamin przychodzą do szkoły o godz. 8.30.

Artur Śniegucki

dyrektor szkoły

 

Egzamin gimnazjalny.

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Aneta Piotrowicz
Opublikowano: 9 kwietnia 2019
Odsłony: 5117

Informuję, iż egzaminy gimnazjalne odbędą się w zaplanowanych terminach, tj. w dniach 10, 11, 12 kwietnia 2019r.

 

Artur Śniegucki

dyrektor szkoły

Zajecia dydaktyczno -wychowawcze zawieszone.

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Aneta Piotrowicz
Opublikowano: 8 kwietnia 2019
Odsłony: 4980

Szanowni Rodzice!

Informuję, że ze względu na rozpoczęcie strajku zajęcia dydaktyczno-wychowawcze zostają zawieszone - do odwołania.

Artur Śniegucki

dyrektor szkoły

Komunikat dla rodziców.

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Aneta Piotrowicz
Opublikowano: 5 kwietnia 2019
Odsłony: 4942

Szanowni Państwo,

Pracownicy szkoły zdecydowali  o przystąpieniu do strajku. Rozpocznie się on 8 kwietnia 2019 r.  (poniedziałek) - do odwołania.
Zwracam się  z ogromną prośbą o zapewnienie opieki przez Państwa swoim dzieciom w czasie trwania strajku.
Będę Państwa informował na bieżąco o sytuacji w szkole.

Dołożymy wszelkich starań, aby egzaminy gimnazjalny i ósmoklasisty odbyły się w zaplanowanym terminie.

Z poważaniem
Artur Śniegucki
dyrektor szkoły

Kopia mistrza - wystawa prac malarskich klas 3 gimnazjum

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Wiesława Przybyło-Cieślik
Opublikowano: 5 kwietnia 2019
Odsłony: 5573

Od poniedziałku możemy oglądać na holu głównym szkoły, wystawę przygotowaną przez uczniów  gimnazjum w ramach realizacji pracy długoterminowej w obszarze  malarstwa sztalugowego - powtórka z wiedzy o sztuce przed egzaminami.

Wartością merytoryczną  tej ekspozycji jest jej przekaz formalny, a także  możliwość  wnikliwego poznania dzieł słynnych mistrzów malarstwa, europejskiego. Walory artystyczne prac - kopii mistrzów  świadczą o niezwykłych  talentach naszej młodzieży i jej możliwościach wyobrażeniowych. Wystawa potrwa do końca kwietnia, a kolejna  majowa  -  przypominamy małym twórcom  z klas 4, 5, 6. 7,  to KSIĄŻKA ARTYSTYCZNA.

Czekamy z niecierpliwością na Wasze ciekawe pomysły.

 

Kiermasz wielkanocny - aktualizacja

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Wiesława Przybyło-Cieślik
Opublikowano: 5 kwietnia 2019
Odsłony: 5085
Dziękujemy!

Dziękujemy  wszystkim rodzicom, którzy wsparli organizację  Kiermaszu Wielkanocnego zorganizowanego  5 kwietnia w naszej szkole. Dzięki wspaniałym rodzicom p. Ewie Rumowicz i p. Monice Czyżewskiej oraz p. Natalii Łukaszewskiej mogliśmy wszyscy poczuć przedsmak Świąt    Wielkanocnych 2019.  

Wypieki kusiły formą oraz kolorem,  nawiązując  do tradycyjnych świątecznych pisanek, a także króliczków i lukrowych babeczek.  Ten słodki dzień uświetniła także wystawa JAJEK FABERGE przygotowana przez p. Mariolę Staniek, a małych "cudeniek" wykonanych  przez uczniów klas III gimnazjum i absolwentów.  

Dziękujemy p.Izie Pawlaczyk,  p. Marcie  Maroń,  p. Anecie Piotrowicz i Kasi Furman oraz pracownikom szkoły za opiekę nad stoiskiem i aranżację. Ten słodki dzień był pełen radości  dla nas wszystkich. Dziękujemy P. Ewie Michałowicz, P. Marzenie Cieciurze i P. Wiesławie Stasiak.

Zające i kurki uszyte przez Panią Żanetę Pietrzak dały wiele radości i wprowadziły świąteczny nastrój. Smakowite babeczki i ciasteczka w kształcie kurczaków, upieczone przez Panią Honoratę Mlynarczyk-Jasinska i Pania Monike Lakomska wywolaly wiele slodkich usmiechow.

 

Więcej o: Kiermasz wielkanocny -...

Sukces naszej szkoły

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Jerzy Jabłoński
Opublikowano: 4 kwietnia 2019
Odsłony: 4753
Gratulacje...

Miło nam poinformować, że nasza szkoła zdobyła certyfikat, tytuł w ogólnopolskim konkursie Szkolny Klub Wolontariatu zorganizowanym przez Studium Prawa Europejskiego w Warszawie.

Gratulujemy wszystkim wolontariuszom, którzy z wielkim zaangażowaniem zrealizowali szereg zadań konkursowych!

Strona 134 z 164

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • Następny artykuł
  • koniec

Jakość powietrza Konstantynów Łódzki

Rada Rodziców na Facebook'u

stawka15

Dziennk elektroniczny

uonet+

Galeria losowa

  • art_1.jpg
  • art_2.jpg
  • art_3.jpg
  • art_4.jpg
  • art_5.jpg
  • art_6.jpg
  • art_7.jpg
  • art_8.jpg
  • art_9.jpg
  • art_10.jpg
  • podkoszulki_1.jpg
  • podkoszulki_2.jpg
  • podkoszulki_3.jpg
  • podkoszulki_4.jpg
  • podkoszulki_5.jpg
  • podkoszulki_6.jpg
  • podkoszulki_7.jpg
  • podkoszulki_8.jpg
  • podkoszulki_9.jpg
  • podkoszulki_10.jpg
Previous Next Play Pause

Szkolne filmy

Zakończenie klas III 2023 - Łódzka 117


esp1

Biblioteka online

mol+

Programy i projekty

  • aktywna.jpg
  • laboratorium.jpg
  • logo-warzywa.jpg
  • lp1.jpg
  • ose1.jpg
  • takdlapowietrza.jpg
  • zdalnapolska+.jpg
  • zdalnaszkoła1.jpg
Previous Next Play Pause

Poczta

homepl

homepl

Portal Urzędu Miasta

konst

Kontakt

ul. Łódzka 5/7, Łódzka 117
95-050 Konstantynów Łódzki
Telefon: +48 422111132, 422111904
Kom. 663 980 566
sekretariat(malpa)sp1konstantynow.pl

Informacje prawne

RODO
Regulamin serwisu

Polityka prywatności
Polityka plików cookie
Deklaracja dostępności

Mapa strony

Mapa naszej witryny

Jakość powietrza

  • Kużnia Dostępnych Stron
  • Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
  • Polskie Centrum Joomla!
  • Fado - Spółdzielnia Socjalna
  • Projekt współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji
© JSzkoła - Nasza Szkoła. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Szablony dla Joomla. Projekt Zespół PCJ
Wróć na górę

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana oraz Państwa dziecka danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 1 i Królowej Jadwigi, reprezentowana przez Dyrektora, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Łódzka 117, Tel. (042) 211 19 04; (042) 211 11 32; adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@konstantynpl.

  3. Administrator przetwarza Pani / Pana dane osobowe na podstawie:

a) obowiązujących przepisów prawa,

b) zawartych umów

c) lub na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z artykułem 6 ust. 1 pkt. a, b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  1. Pani / Pana dane będą przetwarzane w następujących celach, w ramach prowadzonej działalności statutowej Administratora:

a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze,

b)  realizacji umów zawartych z Administratorem,

c) a w szczególnych przypadkach na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

  1. W związku z przetwarzaniem danych odbiorcami Pani/Pana danych mogą być:

a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe.

  1. Pozyskane dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do celów określonych w pkt. 4. Następnie zostaną zarchiwizowane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

  2. Osoba, której dane Administrator pozyskał ma prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych,

b) ich sprostowania (poprawiania w przypadku gdy są niepoprawne lub niekompletne),

c) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

d) przeniesienia swoich danych,

e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych,

f) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych, Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00 w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie jej danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

g) wycofania zgody w każdym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.

  1. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią / Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny. W pozostałych przypadkach podanie danych jest obowiązkowe w celu realizacji uprawnień lub obowiązków wynikających z przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów.

  2. Pana/Pani dane osobowe mogą podlegać zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administrator