• Przejdź do menu
  • Przejdź do artykułu
  • Przejdź do kontaktu
  • Przejdź do mapy strony

bip190

  • Tryb domyślny
  • Tryb nocny
  • Kontrast
  • A A A
  • Stały układ Szeroki układ
  • A- A A+
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Królowej Jadwigi
  • Start
  • Uczniowie
    • Aktualności uczniowskie
    • Olimpiady, konkursy, turnieje
    • Sukcesy i osiągnięcia
    • Galeria fotograficzna
    • Szkolna filmoteka
    • Samorząd Uczniowski
    • Historia i WOS
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Biblioteka szkolna online
  • Rodzice
    • Komunikaty dla rodziców
    • Rada Rodziców
    • Dziennik elektroniczny dla rodziców
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Rada Rodziców na Facebook'u
    • Ubezpieczenie NWW 2022/2023
  • Nauczyciele
    • Informacje dla nauczycieli
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • MOL NET+
    • e-podręczniki
    • Bezpłatne zasoby internetowe
    • Superbelfrzy RP
    • Świadectwa ++
    • CodeWeek
    • Office 365 dla nauczyciela i...
    • Laboratorium przyszłości
    • Dzień Bezpiecznego Internetu 2023
  • O Szkole
    • Więcej o szkole...
      • Organy i kadra szkoły
        • Dyrekcja Szkoły
        • Nauczyciele
      • Patron szkoły
        • W skrócie
        • Imienia Królowej Jadwigi
      • Wartości
        • Hymn godło i inne symbole
      • Świetlica szkolna
      • Biblioteka szkolna
      • Sekretariat szkoły
    • Dane do faktury
    • Dokumenty szkoły
    • Programy i projekty
    • Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa
    • Dzwonki - aktualizacja
    • mLegitymacja
    • Godziny dostępności
  • Klasy 0 - III
  • Wolontariat
    • Regulamin wolontariatu
  • Sport w szkole
    • UKS Lider
  • Laboratorium przyszłości
  • Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych 2023/2024
  • Start
  • Uczniowie
    • Aktualności uczniowskie
    • Olimpiady, konkursy, turnieje
    • Sukcesy i osiągnięcia
    • Galeria fotograficzna
    • Szkolna filmoteka
    • Samorząd Uczniowski
    • Historia i WOS
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Biblioteka szkolna online
  • Rodzice
    • Komunikaty dla rodziców
    • Rada Rodziców
    • Dziennik elektroniczny dla rodziców
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Rada Rodziców na Facebook'u
    • Ubezpieczenie NWW 2022/2023
  • Nauczyciele
    • Informacje dla nauczycieli
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • MOL NET+
    • e-podręczniki
    • Bezpłatne zasoby internetowe
    • Superbelfrzy RP
    • Świadectwa ++
    • CodeWeek
    • Office 365 dla nauczyciela i...
    • Laboratorium przyszłości
    • Dzień Bezpiecznego Internetu 2023
  • O Szkole
    • Więcej o szkole...
      • Organy i kadra szkoły
        • Dyrekcja Szkoły
        • Nauczyciele
      • Patron szkoły
        • W skrócie
        • Imienia Królowej Jadwigi
      • Wartości
        • Hymn godło i inne symbole
      • Świetlica szkolna
      • Biblioteka szkolna
      • Sekretariat szkoły
    • Dane do faktury
    • Dokumenty szkoły
    • Programy i projekty
    • Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa
    • Dzwonki - aktualizacja
    • mLegitymacja
    • Godziny dostępności
  • Klasy 0 - III
  • Wolontariat
    • Regulamin wolontariatu
  • Sport w szkole
    • UKS Lider
  • Laboratorium przyszłości
  • Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych 2023/2024

Opłaty za kwiecień i maj

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Andrzej Różycki
Opublikowano: 10 maja 2019
Odsłony: 2254

Opłatę za obiady należy uiszczać  do 10-go każdego miesiąca. W miesiącu kwietniu  2019 r. opłata za obiady wynosi 24,50 zł ( 7 x 3,50). W miesiącu maju 2019 r. opłata za obiady wynosi 70.00 zł ( 20 x 3,50).

Opłaty należy dokonać: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Filia w Konstantynowie Łódzkim  25 8780 0007 0000 0114 1000 0002. W treści przelewu należy umieścić imię i nazwisko dziecka/dzieci klasa, miesiąc za który dokonana jest opłata, w przypadku odliczeń za poprzedni miesiąc ilość obiadów, bądź godzin świetlicowych odliczonych.

Opłata za pobyt dzieci w oddziale przedszkolnym 0b w godzinach poza minimum programowym wynosi 1 zł za każdą godzinę. Minimum programowe od 800-1300. Za każdą rozpoczętą godzinę przed 800 i po 1300 należy uiścić opłatę, która jest iloczynem ilości godzin przebywania dziecka w szkole razy 1 zł.

Konsultacje z nauczycielami.

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Aneta Piotrowicz
Opublikowano: 10 maja 2019
Odsłony: 2108

Zapraszamy rodziców na:

  1. konsultacje z nauczycielami w dniu 14.05.2019r. (wtorek)  w budynku szkoły przy ulicy Łódzkiej 5/7 w godzinach 17.30 - 19.00

oraz na konsultacje i zebrania w dniu 29.05.2019r. (środa)  w budynku szkoły przy ulicy Łódzkiej 117:

  1. godz. 17.00 - klasa O b - zebranie
  2. godz. 17.30 - 19.00 - klasa O a - konsultacje
  3. godz. 18.00 - klasa I a, II b - zebrania
  4. godz. 17.30 - klasa II a, klasa III - zebrania

Artur Śniegucki

dyrektor szkoły

Wyniki Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego "Karta Świąteczna Wielkanocna", Suszec 2019

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Wiesława Przybyło-Cieślik
Opublikowano: 8 maja 2019
Odsłony: 2035

W Ogólnopolskim Konkursie Plastycznym "Karta Świąteczna Wielkanocna" w Suszcu nasi uczniowie zdobyli następujące nagrody:I NAGRODA - Bartosz Kaczmarczyk kl.III c.

Nominacje do wystawy - Natalia Markowska kl. IV a, Julia Gwizdała kl. IV a, Alicja Rumowicz kl. IV b oraz z klas gimnazjalnych Zofia Wrodycka kl. III a i Karolina Łuczak kl. III a.

Brawo kochani!!!

Sukces Martyny Kozłowskiej

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Joanna Szczesio-Gawrońska
Opublikowano: 7 maja 2019
Odsłony: 5061

Dzisiaj, 7 maja w Młodzieżowym Domu Kultury w Pabianicach odbył się Powiatowy Turniej Recytatorski "Zwierciadło rzeczywistości", w którym naszą szkołę i miasto reprezentowała uczennica klasy III B gimnazjum, Martyna Kozłowska. Nasza uczennica recytowała wiersz Stanisława Barańczaka "Garden party". Jej interpretacja spodobała się jury konkursowemu, które przyznało naszej gimnazjalistce II nagrodę.

Gratulujemy Martynie doskonałego występu i nagrody będącej pięknym podsumowaniem recytatorskiej działalności w gimnazjum!!! 

Światowy Dzień Ziemi w naszej szkole

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Joanna Szczesio-Gawrońska
Opublikowano: 30 kwietnia 2019
Odsłony: 5102
„Ochrona zagrożonych gatunków”

Uczniowie klas 3-ich gimnazjalnych i klas 4 – 8 szkoły podstawowej tworzyli wcześniej na prośbę nauczyciela biologii i przyrody plakaty zgodnie z tegorocznym hasłem kampanii Dnia Ziemi 2019 „Ochrona zagrożonych gatunków”.

Wszystkie plakaty były przemyślane pięknie dopracowane, różnorodna była ich szata graficzna. Zostały rozwieszone w holu na parterze i I piętrze oraz przy wejściu do szkoły doskonale te miejsca dekorując. W ten sposób zaprezentowano je wszystkim uczniom, nauczycielom i rodzicom oraz osobom odwiedzającym naszą szkołę.

 

 

2 maja 2019 r. - dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Aneta Piotrowicz
Opublikowano: 29 kwietnia 2019
Odsłony: 5155

Przypominamy, iż zgodnie z kalendarzem szkolnym na rok 2018/2019 dzień 2 maja 2019 r. (czwartek) jest dniem wolnym od zajęć dydaktyczno-wychowawczych.

Zajęcia opiekuńcze będą prowadzone w budynku szkoły przy ul. Łódzkiej 117, w godzinach 7.00 - 15.00.

 

Artur Śniegucki
dyrektor szkoły

Wznowienie zajęć.

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Aneta Piotrowicz
Opublikowano: 26 kwietnia 2019
Odsłony: 5133

Informuję, iż od dnia 29.04.2019r. /poniedziałek/ szkoła wznawia zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.

Lekcje odbywać się będą według planu.

Artur Śniegucki
dyrektor szkoły

Komunikat dla rodziców.

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Aneta Piotrowicz
Opublikowano: 23 kwietnia 2019
Odsłony: 5087

Szanowni Rodzice,

Informuję, iż strajk nauczycieli trwa. W związku z tym zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w szkole nie będą prowadzone - do odwołania.
W ograniczonym zakresie szkoła będzie się starała zapewnić zajęcia opiekuńcze dla najmłodszych dzieci z klas 0-III.

Z poważaniem

Artur Śniegucki
dyrektor szkoły

Strona 133 z 164

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • Następny artykuł
  • koniec

Jakość powietrza Konstantynów Łódzki

Rada Rodziców na Facebook'u

stawka15

Dziennk elektroniczny

uonet+

Galeria losowa

  • art_1.jpg
  • art_2.jpg
  • art_3.jpg
  • art_4.jpg
  • art_5.jpg
  • art_6.jpg
  • art_7.jpg
  • art_8.jpg
  • art_9.jpg
  • art_10.jpg
  • podkoszulki_1.jpg
  • podkoszulki_2.jpg
  • podkoszulki_3.jpg
  • podkoszulki_4.jpg
  • podkoszulki_5.jpg
  • podkoszulki_6.jpg
  • podkoszulki_7.jpg
  • podkoszulki_8.jpg
  • podkoszulki_9.jpg
  • podkoszulki_10.jpg
Previous Next Play Pause

Szkolne filmy

Dzień Patrona


esp1

Biblioteka online

mol+

Programy i projekty

  • aktywna.jpg
  • laboratorium.jpg
  • logo-warzywa.jpg
  • lp1.jpg
  • ose1.jpg
  • takdlapowietrza.jpg
  • zdalnapolska+.jpg
  • zdalnaszkoła1.jpg
Previous Next Play Pause

Poczta

homepl

homepl

Portal Urzędu Miasta

konst

Kontakt

ul. Łódzka 5/7, Łódzka 117
95-050 Konstantynów Łódzki
Telefon: +48 422111132, 422111904
Kom. 663 980 566
sekretariat(malpa)sp1konstantynow.pl

Informacje prawne

RODO
Regulamin serwisu

Polityka prywatności
Polityka plików cookie
Deklaracja dostępności

Mapa strony

Mapa naszej witryny

Jakość powietrza

  • Kużnia Dostępnych Stron
  • Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
  • Polskie Centrum Joomla!
  • Fado - Spółdzielnia Socjalna
  • Projekt współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji
© JSzkoła - Nasza Szkoła. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Szablony dla Joomla. Projekt Zespół PCJ
Wróć na górę

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana oraz Państwa dziecka danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 1 i Królowej Jadwigi, reprezentowana przez Dyrektora, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Łódzka 117, Tel. (042) 211 19 04; (042) 211 11 32; adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@konstantynpl.

  3. Administrator przetwarza Pani / Pana dane osobowe na podstawie:

a) obowiązujących przepisów prawa,

b) zawartych umów

c) lub na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z artykułem 6 ust. 1 pkt. a, b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  1. Pani / Pana dane będą przetwarzane w następujących celach, w ramach prowadzonej działalności statutowej Administratora:

a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze,

b)  realizacji umów zawartych z Administratorem,

c) a w szczególnych przypadkach na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

  1. W związku z przetwarzaniem danych odbiorcami Pani/Pana danych mogą być:

a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe.

  1. Pozyskane dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do celów określonych w pkt. 4. Następnie zostaną zarchiwizowane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

  2. Osoba, której dane Administrator pozyskał ma prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych,

b) ich sprostowania (poprawiania w przypadku gdy są niepoprawne lub niekompletne),

c) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

d) przeniesienia swoich danych,

e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych,

f) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych, Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00 w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie jej danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

g) wycofania zgody w każdym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.

  1. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią / Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny. W pozostałych przypadkach podanie danych jest obowiązkowe w celu realizacji uprawnień lub obowiązków wynikających z przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów.

  2. Pana/Pani dane osobowe mogą podlegać zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administrator