11.10.2022r. Oddziały przedszkolne 0p1 i 0p2 świętują Dzień Chłopaka i Dziewczynek
- Szczegóły
- Joanna Malinowska
- Odsłony: 579
30 wrzesień i 11 październik to dni szczególne. W tych dniach swoje święta obchodzą chłopcy i dziewczynki. 30 września koleżanki pamiętały o kolegach ze swoich grup i tego dnia wręczyły im własnoręcznie wykonane prace, wafelek oraz moc życzeń. Chłopcy z oddziału 0p1 i 0p2 w dniu 11 października spotkali się wspólnie, przygotowali dla swoich koleżanek laurkę ze słodkim upominkiem i zaśpiewali wspólnie sto lat. Celem obchodzenia takich uroczystości jest kultywowanie różnorodnych świąt i uroczystości związanych z życiem przedszkolnym, umacnianie więzi koleżeńskich, kształtowanie umiejętności kulturalnego zachowania się w różnych sytuacjach. Fotorelacja poniżej.
Wychowawcy: Joanna Malinowska Justyna Dąbrowska
Konkurs „Wycinanka na Święto Niepodległości”
- Szczegóły
- Katarzyna Kiereś
- Odsłony: 604
Wycinanki są ważnym elementem polskiej tradycji i sztuki ludowej.
Kiedyś były głównym elementem świątecznego wystroju wiejskiej izby.
Zdobiły ściany, piece, belki stropowe i okna.
Ulubionymi motywami były drzewa kwiatowe, postacie kobiece i koguty.
Zapraszamy uczniów klas 0 – III do udziału w szkolnym konkursie plastycznym.
1. Zadaniem uczestników jest wykonanie wycinanki o jednej lub wielu osiach symetrii.
2. Wycinanka może mieć dowolny kształt.
3. Powinna być wykonana z papieru białego koloru i naklejona na prostokątny czerwony karton formatu A4 lub A3.
4. Prace należy dostarczyć wychowawcy do 3 listopada 2022 roku (czwartek).
5. Prace będą oceniane pod względem pomysłowości, złożoności wzoru i estetyki wykonania.
6. Nagrody zostaną przyznane w dwóch kategoriach wiekowych:
- klasy 0 – I,
- klasy II – III.
7. Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród: 8 listopada 2022r. (wtorek).
Organizatorzy: Katarzyna Kiereś i Monika Szynke
Europejski Tydzień Kodowania
- Szczegóły
- Andrzej Różycki
- Odsłony: 742
EU Code Week to coroczna inicjatywa edukacyjna, w ramach której europejskie państwa biorą udział w rywalizacji, której celem jest zorganizowanie jak największej liczby wydarzeń promujących rozwój umiejętności cyfrowych, w tym w szczególności związanych z kodowaniem i programowaniem. To również doskonała okazja do poznania gier logicznych, grafiki komputerowej czy elementów robotyki.
Nasza szkoła jak corocznie czynnie uczestniczy w tym wydarzeniu. Proponujemy zajęcia z programowania robota Thymio w języku VPL (klasy I - IV), Scratch (klasy IV-VI), Blockly (klasy VI - VIII) i Aseba (klasy VII - VIII). Zajęcia mogą odbywać się na wirtualnym symulatorze lub realnym robocie. Udostępniliśmy oprogramowanie do pracy w domu bez konieczności posiadania fizycznie robota.
Więcej informacji można znaleźć tutaj...
opłata za obiady
- Szczegóły
- Magdalena Nowak
- Odsłony: 471
OPŁATA ZA OBIADY W PAŹDZIERNIKU WYNOSI :
KLASA 0 A, 0 B 21 DNI X 6,00 ZŁ = 126,00 ZŁ
(WLICZONY JEST 14.10 ORAZ 31.10)
KLASY I - VIII 19 DNI X 6,00 ZŁ = 114,00 ZŁ
GRUPY PRZEDSZKOLNE 0P 1, 0P 2 (według deklaracji)
21 DNI X 10,00 ZŁ = 210,00 ZŁ ( całodzienne)
21 DNI X 8,00 ZŁ = 168,00 ZŁ (bez podwieczorków)
(WLICZONY JEST 14.10 ORAZ 31.10)
PROSIMY O UREGULOWANIE PŁATNOŚCI DO 31.10.2022r.
Numer konta : 25 8780 0007 0000 0114 1000 0002
tytuł wpłaty; " imię, nazwisko dziecka, klasa, opłata za miesiąc..."
Przypominamy o konieczności zgłaszania nieobecności dziecka, w celu odliczeń.
Do sekretariatu szkoły tel . 605 980 894 ; 42 211 11 32 lub e mail do intendenta: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ciekawe miejsca w Polsce
- Szczegóły
- Monika Szynke
- Odsłony: 581
Wędrując w czasie lekcji palcem po mapie, uczniowie klas IIIa i IIIb wspominają wycieczkę do Gniezna i Kłodawy, która odbyła się we wrześniu. W pierwszej stolicy Polski zwiedziliśmy Katedrę Gnieźnieńską i poznaliśmy historię św. Wojciecha. Podjęliśmy też wyzwanie wspięcia się na szczyt wieży katedralnej, pokonując ponad 200 schodów, by podziwiać panoramę miasta.
W Kłodawie przeciwnie – zjechaliśmy windą 600m, by poznać tajemnice kopalni soli. Przypomnieliśmy sobie legendę o św. Kindze, uściskaliśmy na szczęście Skarbnika, znaleźliśmy okazałe i barwne bryły soli i… sprawdziliśmy jak smakują kopalniane ściany. Wielu z nas uznało, że praca górnika jest fascynująca, a Polska piękna.
Monika Szynke i Katarzyna Kiereś
Wycieczka integracyjna klas V-tych
- Szczegóły
- Joanna Szczesio-Gawrońska
- Odsłony: 658
Koniec września to wspaniały czas na integrację klasową na łonie natury, w klimacie sportowym, dlatego klasy Va i Vb z wychowawcami i panią psycholog były w Burzeninie, w Sportowej Osadzie nad Wartą. Czas wypełniły nam piesze wyprawy pełne ciekawych rozmów, bogaty wachlarz zajęć sportowych i wieczór z imprezami, salonem piękności i grami planszowymi. Bardzo dziękujemy kochanym rodzicom za sfinansowanie naszej wyprawy.
Kuchnia molekularna
- Szczegóły
- Aneta Jóźwiak-Sudak
- Odsłony: 635
04 października gościliśmy w naszej szkole Bajkowe Labolatorium. Dowiedzieliśmy się czym jest suchy lód, ciekły azot czy sublimacja. Uczniowie mieli możliwość czynnego udziału w zajęciach kuchni molekularnej. Najatrakcyjniejszymi punktami okazały się dymiące chrupki, zamrażanie podłogi i piankowe fryzurki. Były wybuchy, dym, piana i nauka poprzez zabawę. To były kreatywne warsztaty z efektem WOW.....
Nieskończona różnorodność przyrody – warsztaty terenowe
- Szczegóły
- Bożena Woźniak
- Odsłony: 640
Klasy szóste udały się do parku na Zdrowiu w Łodzi na zajęcia terenowe organizowane przez Ośrodek Działań Ekologicznych Źródła. Uczniowie opowiadali interesujące historie ze swojego życia związane z drzewem. Poznali ciekawostki z życia roślin związane ze wzrostem, rozmnażaniem, odżywianiem się, zastosowaniem roślin w życiu człowieka oraz ich rolą w przyrodzie. Rozpoznawali podstawowe gatunki rodzimych drzew na podstawie kształtu blaszki liściowej, koloru i faktury kory, sylwetki drzewa, nasion i owoców z wykorzystaniem klucza do oznaczania. Wykonali drzewnik z zebranych w trakcie zajęć liści oznaczonych wcześniej drzew. Poprzez pracę w grupie i zastosowane metody aktywizujące uczniowie w sposób czynny zdobywali wiedzę, rozwijali kreatywność, co pozwoli im na dłużej zapamiętać informacje zdobyte w wyniku własnych poszukiwań.