• Przejdź do menu
  • Przejdź do artykułu
  • Przejdź do kontaktu
  • Przejdź do mapy strony

bip190

  • Tryb domyślny
  • Tryb nocny
  • Kontrast
  • A A A
  • Stały układ Szeroki układ
  • A- A A+
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Królowej Jadwigi
  • Start
  • Uczniowie
    • Aktualności uczniowskie
    • Olimpiady, konkursy, turnieje
    • Sukcesy i osiągnięcia
    • Galeria fotograficzna
    • Szkolna filmoteka
    • Samorząd Uczniowski
    • Historia i WOS
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Biblioteka szkolna online
  • Rodzice
    • Komunikaty dla rodziców
    • Rada Rodziców
    • Dziennik elektroniczny dla rodziców
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Rada Rodziców na Facebook'u
    • Ubezpieczenie NWW 2022/2023
  • Nauczyciele
    • Informacje dla nauczycieli
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • MOL NET+
    • e-podręczniki
    • Bezpłatne zasoby internetowe
    • Superbelfrzy RP
    • Świadectwa ++
    • CodeWeek
    • Office 365 dla nauczyciela i...
    • Laboratorium przyszłości
    • Dzień Bezpiecznego Internetu 2023
  • O Szkole
    • Więcej o szkole...
      • Organy i kadra szkoły
        • Dyrekcja Szkoły
        • Nauczyciele
      • Patron szkoły
        • W skrócie
        • Imienia Królowej Jadwigi
      • Wartości
        • Hymn godło i inne symbole
      • Świetlica szkolna
      • Biblioteka szkolna
      • Sekretariat szkoły
    • Dane do faktury
    • Dokumenty szkoły
    • Programy i projekty
    • Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa
    • Dzwonki - aktualizacja
    • mLegitymacja
    • Godziny dostępności
  • Klasy 0 - III
  • Wolontariat
    • Regulamin wolontariatu
  • Sport w szkole
    • UKS Lider
  • Laboratorium przyszłości
  • Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych 2023/2024
  • Start
  • Uczniowie
    • Aktualności uczniowskie
    • Olimpiady, konkursy, turnieje
    • Sukcesy i osiągnięcia
    • Galeria fotograficzna
    • Szkolna filmoteka
    • Samorząd Uczniowski
    • Historia i WOS
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Biblioteka szkolna online
  • Rodzice
    • Komunikaty dla rodziców
    • Rada Rodziców
    • Dziennik elektroniczny dla rodziców
    • Nasze sukcesy
    • mLegitymacja dla ucznia
    • Office 365 dla ucznia i...
    • Rada Rodziców na Facebook'u
    • Ubezpieczenie NWW 2022/2023
  • Nauczyciele
    • Informacje dla nauczycieli
    • Matematyka - warto zobaczyć
    • MOL NET+
    • e-podręczniki
    • Bezpłatne zasoby internetowe
    • Superbelfrzy RP
    • Świadectwa ++
    • CodeWeek
    • Office 365 dla nauczyciela i...
    • Laboratorium przyszłości
    • Dzień Bezpiecznego Internetu 2023
  • O Szkole
    • Więcej o szkole...
      • Organy i kadra szkoły
        • Dyrekcja Szkoły
        • Nauczyciele
      • Patron szkoły
        • W skrócie
        • Imienia Królowej Jadwigi
      • Wartości
        • Hymn godło i inne symbole
      • Świetlica szkolna
      • Biblioteka szkolna
      • Sekretariat szkoły
    • Dane do faktury
    • Dokumenty szkoły
    • Programy i projekty
    • Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa
    • Dzwonki - aktualizacja
    • mLegitymacja
    • Godziny dostępności
  • Klasy 0 - III
  • Wolontariat
    • Regulamin wolontariatu
  • Sport w szkole
    • UKS Lider
  • Laboratorium przyszłości
  • Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych 2023/2024

Zebrania z rodzicami uczniów oddziałów przedszkolnch.

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Aneta Piotrowicz
Opublikowano: 23 sierpnia 2019
Odsłony: 4483

Informujemy, iż zebrania z rodzicami uczniów przyjętych do oddziałów przedszkolnych odbędą się

dnia 28 sierpnia 2019r. /środa/ w następujących godzinach:

  1. godz. 17.00 - oddział 0 w budynku przy ul. Łódzkiej 5/7.
  2. godz. 18.00 - oddział 0 i oddział przedszkolny w budynku przy ul. Łódzkiej 117.

Zapraszam.

Dyrekcja szkoły.

Rozpoczęcie roku szkolnego 2019/2020.

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Aneta Piotrowicz
Opublikowano: 21 sierpnia 2019
Odsłony: 4513

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2019/2020 odbędzie się dnia 2 września 2019r. /poniedziałek/ w następujących godzinach:

  1. godz.  8.30 - klasy 0 - III w budynku szkoły przy ul. Łódzkiej 117.
  2. godz.  9.30 - klasy 0 - III w budynku szkoły przy ul. Łódzkiej 5/7.
  3. godz. 10.30 - klasy IV - VIII w budynku szkoły przy ul. Łódzkiej 5/7.

Serdecznie zapraszamy.

Dyrekcja szkoły

Rada Pedagogiczna - posiedzenia.

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Aneta Piotrowicz
Opublikowano: 21 sierpnia 2019
Odsłony: 3495

Posiedzenia Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 odbędą się w budynku szkoły przy ul. Łódzkiej 5/7 w dniach:

  1.  dnia 29.08.2019r./czwartek/ - godz. 10.00
  2.  dnia 30.08.2019r. /piątek/    - godz. 10.00

Zapraszam.

Artur Śniegucki

dyrektor szkoły

Drodzy Rodzice, ukochane dzieciaki, szanowni państwo nauczyciele, pracownicy szkoły!!!

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Andrzej Różycki
Opublikowano: 26 czerwca 2019
Odsłony: 2141
Dziękujemy wszystkim raz jeszcze!!!

Dzięki hojności i zaangażowaniu wszystkich, którzy "wili wianki", szyli ozdoby, piekli ciasta i ciasteczka, pomagali to wszystko sprzedawać oraz tym, którzy zechcieli to wszystko kupować!!! Zebraliśmy na fundusz Rady Rodziców od czerwca 2018 do czerwca 2019 roku łączną kwotę 18379,21 zł.
Złożyły się na to:
piknik szkolny 2018 - 4000 zł,
sprzedaż ciasteczek,stroików, ozdób przez cały rok; "mała szkoła" - 5150,60 zł, "duża szkołą" - 3062,70 zł,
festyn wielkanocny na Rynku Miasta  - 1788,53 zł,
piknik szkolny 2019 - 3750 zł.
Zobowiązujemy się do rozważnego dysponowania środkami, aby nasza szkołą piękniała i pobyt w niej był milszy dla Wszystkich.
Życząc wspaniałych wakacji, pozdrawiamy - Rada Rodziców.

Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2018/2019.

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Aneta Piotrowicz
Opublikowano: 17 czerwca 2019
Odsłony: 5198

Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2018/2019 odbędzie się dnia 19 czerwca 2019r. /środa/ w następujących godzinach:

  1. klasy 0A, 0B, IA, IIA, IIB, III SP - godz. 8.00 w budynku szkoły przy ul. Łódzkiej 117
  2. klasy VIII i III gimnazjum - godz. 9.15 w budynku szkoły przy ul. Łódzkiej 5/7
  3. klasy IB, IC, IIC oraz IV-VII SP - godz.11.30 w budynku szkoły przy ul. Łódzkiej 5/7.

Zapraszamy serdecznie.

Pożegnanie ze świetlicą

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Joanna Szczesio-Gawrońska
Opublikowano: 17 czerwca 2019
Odsłony: 5351
...udanego wypoczynku

W tym tygodniu kończą się zajęcia świetlicowe w naszej szkole. Dla uczniów klas 4 to w ogóle pożegnanie ze świetlicą. Z tej okazji nauczyciele zorganizowali pożegnalne zabawy, gry i konkursy. Była bitwa na balony wypełnione wodą, relaks w promieniach słońca i oczywiście lody. Można było poczuć, że wakacje tuż tuż.

Życzymy wszystkim bywalcom świetlicy udanego wypoczynku.

Pani Iza, Asia i pan Bogdan

Bardzo dobre wyniki egzaminów!!!

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Andrzej Różycki
Opublikowano: 14 czerwca 2019
Odsłony: 5305
Gratulujemy i dziękujemy...

Bardzo dobry wynik egzaminu ósmoklasisty i ostatnich egzaminów gimnazjalnych!!!

Uczniowie klasy ósmej i klas trzecich gimnazjum uzyskali bardzo dobry wynik z każdej części egzaminu.

Klasa ósma:

język polski - średnia szkoły: 77,5% (średnia kraju 63%),
matematyka - średnia szkoły: 58,3%% (średnia kraju 45%),
język angielski - średnia szkoły: 80,5% (średnia kraju 59%).

Klasy trzecie gimnazjum:

historia i WOS - średnia szkoły: 62,6% (średnia kraju 59%),
język polski - średnia szkoły: 66% (średnia kraju 63%),
przedmioty przyrodnicze - średnia szkoły: 52,3%% (średnia kraju 49%),
matematyka - średnia szkoły: 48,1% (średnia kraju 43%),
język angielski cz. podstawowa - średnia szkoły: 76% (średnia kraju 68%),
język angielski cz. rozszerzona - średnia szkoły: 61,5% (średnia kraju 53%).

BRAWO!!!

Gratuluję wszystkim uczniom uzyskania tak dobrych wyników i życzę dalszych sukcesów. Dziękuję nauczycielom za trud włożony w przygotowanie uczniów do egzaminów.

Dyrektor szkoły Artur Śniegucki

Skrócone lekcje.

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Aneta Piotrowicz
Opublikowano: 12 czerwca 2019
Odsłony: 5263

Informuję, że z powodu panujących upałów została podjęta decyzja o skróceniu lekcji do 30 min. W związku z tym od dnia 13.06.2019r do 18.06.2019r. obowiązuje nowy rozkład dzwonków.
Uwaga ! Zmieniły się godziny przerw obiadowych.
Godziny pracy świetlicy pozostają bez zmian.

NOWY ROZKŁAD DZWONKÓW


1.        8.00    -    8.30
2.        8.40    -    9.10
3.        9.20    -    9.50
4.        10.00    -    10.30
5.        10.40    -    11.10
    obiad 11.10 – 11.30
6.        11.30    -    12.00
    obiad 12.00 – 12.15
7.        12.15    -    12.45
8.        12.55    -    13.25


Artur Śniegucki
dyrektor szkoły

Strona 130 z 164

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • Następny artykuł
  • koniec

Jakość powietrza Konstantynów Łódzki

Rada Rodziców na Facebook'u

stawka15

Dziennk elektroniczny

uonet+

Galeria losowa

  • art_1.jpg
  • art_2.jpg
  • art_3.jpg
  • art_4.jpg
  • art_5.jpg
  • art_6.jpg
  • art_7.jpg
  • art_8.jpg
  • art_9.jpg
  • art_10.jpg
  • podkoszulki_1.jpg
  • podkoszulki_2.jpg
  • podkoszulki_3.jpg
  • podkoszulki_4.jpg
  • podkoszulki_5.jpg
  • podkoszulki_6.jpg
  • podkoszulki_7.jpg
  • podkoszulki_8.jpg
  • podkoszulki_9.jpg
  • podkoszulki_10.jpg
Previous Next Play Pause

Szkolne filmy

Ballady Adama Mickiewicza


esp1

Biblioteka online

mol+

Programy i projekty

  • aktywna.jpg
  • laboratorium.jpg
  • logo-warzywa.jpg
  • lp1.jpg
  • ose1.jpg
  • takdlapowietrza.jpg
  • zdalnapolska+.jpg
  • zdalnaszkoła1.jpg
Previous Next Play Pause

Poczta

homepl

homepl

Portal Urzędu Miasta

konst

Kontakt

ul. Łódzka 5/7, Łódzka 117
95-050 Konstantynów Łódzki
Telefon: +48 422111132, 422111904
Kom. 663 980 566
sekretariat(malpa)sp1konstantynow.pl

Informacje prawne

RODO
Regulamin serwisu

Polityka prywatności
Polityka plików cookie
Deklaracja dostępności

Mapa strony

Mapa naszej witryny

Jakość powietrza

  • Kużnia Dostępnych Stron
  • Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
  • Polskie Centrum Joomla!
  • Fado - Spółdzielnia Socjalna
  • Projekt współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji
© JSzkoła - Nasza Szkoła. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Szablony dla Joomla. Projekt Zespół PCJ
Wróć na górę

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana oraz Państwa dziecka danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 1 i Królowej Jadwigi, reprezentowana przez Dyrektora, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Łódzka 117, Tel. (042) 211 19 04; (042) 211 11 32; adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@konstantynpl.

  3. Administrator przetwarza Pani / Pana dane osobowe na podstawie:

a) obowiązujących przepisów prawa,

b) zawartych umów

c) lub na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z artykułem 6 ust. 1 pkt. a, b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  1. Pani / Pana dane będą przetwarzane w następujących celach, w ramach prowadzonej działalności statutowej Administratora:

a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze,

b)  realizacji umów zawartych z Administratorem,

c) a w szczególnych przypadkach na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

  1. W związku z przetwarzaniem danych odbiorcami Pani/Pana danych mogą być:

a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe.

  1. Pozyskane dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do celów określonych w pkt. 4. Następnie zostaną zarchiwizowane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

  2. Osoba, której dane Administrator pozyskał ma prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych,

b) ich sprostowania (poprawiania w przypadku gdy są niepoprawne lub niekompletne),

c) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

d) przeniesienia swoich danych,

e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych,

f) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych, Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00 w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie jej danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

g) wycofania zgody w każdym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.

  1. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią / Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny. W pozostałych przypadkach podanie danych jest obowiązkowe w celu realizacji uprawnień lub obowiązków wynikających z przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów.

  2. Pana/Pani dane osobowe mogą podlegać zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administrator